Innkjøp 20.06


// kjole cubus 249,- //


// peplum bikbok 250,- //


// bukse veromoda 50,- //


// t-shorte cubus 79,- //


// t-shorte 3 stk for 100 ,- //


// søt topp veromoda 79 (?) ,- //


// militær topp bikbok 50,- // shorts cubus 149,- //


// truser h&m 49 ,- // tubetopper h&m 79,- //

 

Ble litt kjappe bilder, siden jeg skal ut nå så må fikse meg ferdig. Men her er altså innkjøpene fra gårsdagen. Jeg kjøpte også en bukse som jeg ikke fikk med. Superfornøyd! 

-Hva likte du best?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

2 kommentarer
    1. Hva er de med deg å altid å presse opp puppene dine, å prøve å vise puppene dine hele tiden! Å rompen din! Æsj sier jeg,. Du oppfører deg som en fjortiss & løs! slutt å tro du er perfekt, å slutt å vis deg så mye fram!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg