Be healthy, be happy

Heisann, igjen faktsik! Har fått tid å blogge to ganger idag. Har så mye mer tid nå i sommeren til å blogge enn jeg hadde når det var skole. Kjenner også at blogglysten er mye større nå på sommeren! Etter jeg kom hjem fra jobb idag tenkte jeg å ta meg en løpetur. Til sammen jogget jeg ca 4 km. Jeg møtte heldigvis noen gutter som spillte fotball på grasbana, så jeg hev meg med! Gøy var det! Er lenge siden jeg har spilt fotball nå, men det er jo egentlig ganske gøy så lenge man gidder å være med, hehe. Jeg var på banen i to timer kanskje å spilte før jeg jogget hjem igjen. 

 

Har bare spist drittmat og nesten ingen trening etter vi fikk sommerferie, så tenkte at det måtte jeg stoppe med, hehe. Selv om det er sommer så må jeg ikke gå heeelt av sporet når det kommer til trening og sånnt. Liten motivasjon, men den er der! Litt hvertfall heehe. Får se hvor lenge den varer nå som jeg reiser til syden med myee god mat og drikke. Jaja, er heldigvis treningssenter på hotellet vårt da!

 

-Har du trent i sola idag?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

8 kommentarer

Siste innlegg