homegirl

Heisann ♥ De siste fire dagene har jeg vært syk og bare lagt slapp på sofaen og hostet og harket. Jeg hadde også feber, men som heldigvis har gått vekk nå! Nå føler jeg meg mye bedre heldigvis. Er så lei av å sitte hjemme i stuen min og se på tv. I morgen skal jeg til Martine, som er evigheter siden sist. Blir godt å få bytte stue litt og være med hun igjen, endelig ♥ Var jo foresten også vglista idag i Bergen. Jeg og jentene skulle egentlig, men så valgte ingen å gå til slutt. Nå er jeg glad for det, med tanke på buss og mye folk hjem igjen, hehe. Noen som var på vglista? Var det bra?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

3 kommentarer
    1. God bedring Ingvild 🙂
      Da du bestillte victoria secret bikinien din, hva kom tollen og frakten på? og hvordan er bikinien i størrelsen? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg