sommertider hejhejj

Heisann! ♥ Åh, det er ferie og full sol! Sommeren i norge er ikke så værst alikevell. Dagene har for det meste gått i soling og vært ute og badet og slikt. I går var en gjeng hjemme hos meg i stampen og koste oss i finaværet. Jeg prøvde meg også på en joggetur, som var dødsvarmt. Holdt på å daue i varmen hehe. Akkuratt nå sitter jeg reiseklar og er såå klar til utkant på festival. Været er jo perfekt, så kommer nok til å bli bra! Jeg, Trine, Eva og Marte skal inn i kveld, så om en stund skal jeg hoppe i dysjen og gjøre meg klar. Kommer nok sikkert en del bilder senere, så følg med! Håper alle får en fin helg! Det skal jeg ha! 

 

-Hva skal du idag?
-Andre som skal på utkant?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg