Festival


godsøstroo ♥


fotogen igår ja ……. // topp fra bikbok // bukse fra cubus //  // grå Toms //

Hejj alle♥ I går var helt utrolig! Jeg hadde det kjempe gøyt! Siden det var den første kvelden og slikt, var det en del folk. Vi satt for det meste i båtene en gjeng og koste oss med bra annlegg og gode venner♥ Jeg hadde med meg kameraet som vanlig, hehe. Men så fant jeg ut at jeg hadde glemt minnekortet, så fikk ikke tatt noen bilder. Det får jeg huske å ta i til i morgen når jeg mest sannsynlig skal ut igjen. Festivalen varer fra torsdag til søndag, så jeg og de andre jentene tenkte å reise inn igjen på lørdag, da er det nok sikkert bra med folk! Om en liten stund skal jeg til Bergen. Rihanna skal jo ha konsert, men jeg har ikke penger til å være med på alt så jeg og Henriette tenkte å bare gå rundt om i byn og se litt i butikker og slikt. Vi hører jo musikken godt fordi om! Så det blir nok koslig. Håper alle får en fin fredag! Vi snakkest :-*

 

-Var du på utkant i går? Skal du?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg