love my new hair

Hejhejj ♥ I går var jeg eeendelig på håndballtrening igjen på Lindås etter laang tid uten. Føltes godt å spille igjen! Men i dag derimot…. klarer så vidt å gå, haha. Har så sykt med gangsperr. Merker at jeg ikke har vært i skikkelig aktivitet på lenge nå. Etter treningen overnattet jeg hos Andrea, og i dag tidlig hadde jeg time hos frisøren på Lindås. Jeg stripet håret mitt litt lysere. Føler meg mye friskere med litt lyse striper i håret. Når jeg hadde det helt mørkt, følte jeg meg så tung og dyster, hehe. Godt å få litt liv å håret! Jeg er veldig fornøyd. 

Resten av i dag skal jeg vell ingenting spesielt. Bare slappe heeelt av før jeg skal opp på skolen i morgen.. Heldigvis ikke så veldig tidlig da! I morgen skal jeg også på avslutningsfest for to av  venninene mine som flytter neste uke.. Blir trist å ikke ha dem så nært lengre. Vet ikke helt om jeg gruer meg eller gleder meg til skolen. En ting jeg vet jeg gleder meg til, er å komme tilbake til alle rutinene igjen. Slik som døgnrytme, trening, kamper osv. Håper alle får en fin kveld!

 

-Hva synst du om den nye frisyren min? 🙂
-Gleder du deg til skolen begynner igjen?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

4 kommentarer

Siste innlegg