gårsdagens

Heisann! I går var jeg som sagt hos en venninne på avslutningsfest. Kommer ikke over hvor merkelig det blir nå fremover. Alt blir nok nytt. På en måte er jeg glad for det, men på en annen måte er det trist, med tanke på å si hade til venner og slikt. Men vi skal nok klare å holde kontakten.. Vi koste oss i går. Prating og skravling, som alltid hihi ♥ Føler forresten at jeg tar mye av de samme bildene hele tiden. Har dere noen tips eller noe liknende, så bare kom med dem! Begynner å bli litt tom for ideer når det kommer til bilder. Om dere ligger igjen en kommentar blir jeg ogs¨glaaad♥♥ I kveld har jeg planer om å gå på fest, vi får se hva det blir til(hehe jeg skal ut med andre ord) vi snakkest! Ha en fantastisk fredag!

 

-Har du noen ideer til meg? 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

4 kommentarer

Siste innlegg