min rosa boble

Heisann! Nå sitter jeg på rommet mitt og chiller i gode klær og skal se en siste episode av frustrerte fruer før jeg skal legge meg. Jeg har ikke gjort på noe spesielt i helga egentlig. Har nesten bare sett på serie, hehe. Jeg skulle aldri ha begynt å se en, ble så fort hekta. Blir aldri lei av frustrerte fruer ♥ I går ble jeg hentet og var en kjapp tur ute med noen kompiser og på fredag var jeg i “suprise party”, som var gøy! Jeg hadde egentlig tatt på meg en vanlig bukse og en fin topp til kvelden, men når jeg satt meg inn i bilen med de andre jentene, såg jeg at dem gikk i kjoler og hadde virkelig pyntet seg, hehe. Så jeg gikk inn igjen og skiftet til en kjole. Om jeg hadde hatt bedre tid skulle jeg vist antrekket, men hadde ikke tid! Kvelden var hvertfall gøy.

Nå skal jeg bare nyte den siste dagen med null stress før en hel skoleuke kommer imøte. Årk, skolelei allerede!!! Jaja, ser virkelig frem til helga! ♥♥♥♥ Snart hopper jeg til køys, håper alle får en fin kveld hva enn dere gjør på. Natta sweetheartsss♥♥


-INGVILDBOLSTADSÆTRE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg