Svett og blid!

Heisann! Først av alt vil jeg bare si takk for mange fine kommentarer i forrige innlegg! Hehe, har nok fotsatt en del som bare skal hate på meg, men det får dem bare gjøre ♥♥♥ could not care less ♥♥♥ Jaja, tilbake til hverdagen.Nå har jeg egentlig akkurat komt inn dørene fra trening. Jeg har bare hevet på meg nytt treningstøy og fått i meg litt energi. Jeg og noen gutter var på styrkerommet å trente, så om ca 20 min skal jeg på trening igjen. Merker at jeg dagene mine blir hvertfall dobbelt så bra når jeg får trent litt! Jeg sover også myyye bedre. Den eneste hindringen er kneet mitt, men det toler nok en del til ja! Håper alle får en fin dag ha enn dere gjør på! 

 

-Hva gjør du idag?
-Har du trent idag?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg