sofa-fredag

Heisan og god helg! Endelig er det fredag og helg. Denne helga skal jeg ta det rolig. Er lenge siden jeg ikke har vært ute på fest i helgene nå, kan faktisk ikke huske sist jeg hadde helg uten å gå ut. Så denne helgen (og de fleste fremover) har jeg tenkt til å ta det litt rolig og heller sove lenge og trene. I dag etter skolen gikk jeg rett å trente på styrkerommet en liten time ilag med Sondre og Mamadee. Denne uken har vært den beste treningsuken min på laaang tid. Jeg har faktisk trent hvertfall 2 timer hver dag. Jeg tenker ofte “åå nå er det helg” også pøser jeg innpå med snop og brus osv. Men denne helga skal jeg heller prøve å bare holde meg til litt snop på lørdagen og heller ta meg en joggetur eller noe om jeg blir godtesyk. Det funker! Resten av fredagen ender nok i sofaen med god samvittighet!

-Hva skal du i helga?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

 

6 kommentarer

Siste innlegg