hverdagen

Hei alle sammen! Da var helga slutt og jeg klarte ikke å holde løftet mitt i helga. Jeg hadde låvt meg selv å være inne og ha rolig helg, men neiida. Gøy var det hvertfall! På lørdag var jeg foresten på kino i byn med søteste Ane, som jeg ikke har sett på kjempe lenge siden hun har flyttet. Var godt å være ilag igjen, har savnet hun myyyemye. Senere på kvelden ble jeg hentet og gikk ut. Alise overnattet hos meg fra lørdag til i dag, som også har vært koslig. Vi har for det meste bare sett på tv og chilla maaaaxx hehe herlig. Etter en laaaan(mandag) skoledag gikk jeg på styrkerommet ilag med noen gutter og var en times tid. Ellers har jeg pugget på prøven vi har i morgen. Lenge siden jeg har pugget så effektivt og konsentert! Wehoo, flink. Nå skal jeg på trening igjen. Denne gangen aerobic. Anbefaler alle å gå eller prøve det! Det er knallgøy! Synst det er enda gøyere  når det er Rakel som har det, er knallgøy! Har ikke blogget på en stund, fordi jeg har faktsik følt meg heilt jævlig, hehe. Både utvendig og innvendig. Nå skal jeg på trening og få både aggresjon og svette ut! Ha en fin dag alle sammen!

 

INGVILDBOLSATDSÆTRE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg