army outfit

Heisann! Antrekket fra i dag. Genser fra veromoda og bukse fra bikbok. Den stygge buksa mi som jeg fikk høre idag :-)) I dag var vi ferdig tidlig på skolen ( klokka to <3 <3) så når jeg kom hjem tok jeg meg en kjapp lur som var veldig herlig! Merker faktisk sykt stor forskjell de dagene jeg ikke får middagslurene mine. Blir veldig trøtt ellers, hehe. Men når er jeg hvertfall klar og uthvilt til håndballkampen som jeg skal på om en liten time. Jeg skal bare spise middag (verdens beste pizza som mamma laget) også hive på meg drakten! Gleder meg til å spille min andre kamp med damene! Får håpe jeg ikke får utvisning denne gangen daa hehehe. Håper også at kneet mitt holder ut! Jeg var foresten hos naprapat igjen i går. FYFAEN AU. Det hjalp lite når hun damen sa før vi begynnte at å gå hos naprapat med knær er på samme smartenivå som å føde. Ble sykt motivert til å ligge meg ned på benken da ja :-))

Ønsk oss lykke til på kampen i dag!

INGVILDBOLSTADSÆTRE

4 kommentarer
    1. Tøffingen min ❤️❤️
      Stå på, gjer det du syns e best
      – da kommer du så langt du bare vil! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg