Last day

Heisann! Da er jeg tilbake på bloggen. Det har vært deilig å ha litt pause, men samtidlig så har jeg savnet å ha en plass å skrive eller dele noe til andre. Skal prøve mitt beste på oppdateringen, men blir sikkert ikke hver eneste dag. Er egentlig litt merkelig at jeg fikk lyst å blogge igjen nå, siden nå på denne årstiden er det vanskelig å få fine bilder ovs, siden det blir så fort mørkt. Så det blir nok en del bilder inne med samma bakrunnen ofte, så jeg slipper å fryse ræva av meg :-))  Akkuratt nå har jeg vært i dusjen og sminket meg. Senere i dag skal jeg på besøk og være med noen venniner, så skal vi på fest senere. Jeg blir jo 16 i morgen, så vi får gå ut å feire i kveeeld, hihi. Håper alle får en super lørdagskveld.

Hva skal du idag?
Kommer du til å fortsette å følge med på bloggenmin?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

5 kommentarer

Siste innlegg