weekend through iphone

Heisann! Er ikke så flink å blogge i helgene, fordi da skjer det så mye. Så det er grunnen til Iphone bilder! Jaja, det får holdeeee. Men jeg har hvertfall hatt en super helg! På fredag var jeg først på jobb halve dagen også om kvelden stakk jeg og Eli Marie bort til Sandra og fikset oss og koste oss før vi gikk ut på fest. Vi koste oss, som alltid hihi. Er som oftest på fest med de samme folkene, men jeg synest det er gøy fordi! Alle kjenner alle så er alltid like koslig. Men merker at jeg ikke har råd til å gå ut hver helg, hmm. På lørdag var jeg hos Kristian ellers bare ute med folk, ikke så mye som skjedde. Eller gadd ikke så mye den dagen egentlig.

I dag stod jeg opp tidlig fordi vi skulle kjøre til kamp. Har faktisk gledet meg lenge til denne kampen. Er jo utrolig lenge siden jeg har i det hele tatt spilt håndball, så var ekstra gøy å spille kamp i dag. Jeg satser på å være fullt tilbake nå. Men jeg merket bare i dag etter kampen at jeg er helt ødelagt i knærene mine. Det irriterer meg sååååå mye aaarg. Ellers var kampen utrolig gøy. Er alltid like gøy å vinne. Spesielt mot folk vi kjenner litt, hihi. Vi spilte mot Manger og stillingen ble 21-9 til Lindåååås, weey. Får se om jeg klarer å gå i morgen, ble både slått i trynet og dradd av sånn halve håret. Jaja, ingen frøkensport, så klager ikke!

Håper alle andre også har hatt en fin helg! LOVEUU

 

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg