Kyllingtaco


(thehe mandarinene stod på boret fra føøøør)

Heisann! Har vært en tung dag på skolen ettersom heeeeele dagen gikk i å øve på prøveeksamen. Gleder meg allerede til uken er over!!!Er så mye på skolen nå for tiden synst jeg. Klarer såvidt å henge med. Føler vi begynner med det ene før vi slutter med det andre…. Men uansett! Når jeg kom hjem fra skolen lagde jeg middag til søsteren min til hun kom hjem. Jeg er ganske lei av vanlig taco nå, så derfor tenkte jeg å heller lage kylling isteden for kjøttdeig. Dere har sikkert smakt det før, men vi har aldri pleid å hatt det før, og det er utrolig godt! Om man er litt lei av vanlig taco, så er kyllingtaco (fajitas) midt i blinken.

-Noen andre som liker fajitas?

 

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg