nelly love

Denne kjolen har jeg hatt en god stund. Jeg har bare brukt den en gang og det var i går faktisk haha. Jeg har lånt den bort til andre og rotet den bort selv, så har liksom aldr gått med den selv så mye. Men det er en kjole jeg elsker! Den er utrolig behagelig på og stoffet er mykt og lett. Jeg elsker jo alle peplum topper og kjoler, så denne var midt i blinken for meg. Også som dere ser, så er det “åpen” rygg, som jeg synst er sååå utrolig fint! Jeg finner desverre ikke linken fra nelly siden det er en stund siden jeg kjøpte den, men den kostet ikke mer enn 199,-

Denne kjolen fikk jeg i går i posten. Har sett på den utrolig lenge og synst den var kjempe fin på! Den var litt kort, men ellers perfekt! Åpen rygg på denne også, hihi. Jeg var litt i stuss på om jeg skulle kjøpe den eller ikke siden det var paljettkjole og da er det ofte ubehagleig å gå med. Men det er en underkjole under som gjorde den god på. Kjolen former seg også til formene dine, så jeg er kjempe fornøyd! Men jeg skal retunere den og få en ny (samme kjole) fordi når jeg fikk den, var den allerede ødelagt. Noen paljetter på armen var gått av, som vistest veldig godt så skal få byttet den så fort som mulig! Link HER forresten.

 

Hvilke kjole synst du var finest på?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

9 kommentarer

Siste innlegg