Just a dream

 

Heisann ❤️ Åh, idag har mamma vært i byn og kjøpt julegaver osv, og når hun kom hjem hadde hun kjøpt med seg sånne søte lys som man kan henge på veggen eller noe. Synst det ble utrolig koslig hihi. Nå mangler jeg bare å rydde rommet hehehe.. Lysene er bare hengt kjapt opp fordi jeg skulle bare se hvordan det ble, men senere tenkte jeg å henge dem vannrett på hyllen over sengen. I morgen er det endelig langhelg på meg! Vi har fri på fredag pga helsedans. Gleder meg til helga, endelig kommer alle jentene hjem! Gleder meg til å samlest slik som før ❤️❤️ Ellers så håper jeg alle får en fortsatt fin dag! Jeg har ikke gjort på så mye idag utenom å såve i flere timer etter skolen, haha. Ble spurt om å bli med på trening, men naah jeg er så slapp for tiden…. Fy meg! Jeg har såvidt pugget litt matte, siden vi har prøve imorgen. Synst det er så unødvendig å stappe ALLE prøver og høringer osv plutselig rett før juleferie… Har sykt mye denne uken og neste uke. Jaja, ser hvertfall frem til ferie ❤️❤️ Skal bli såå godt! Noen som har julestemning foresten? Jeg bruker alltid evigheter på å kjenne det, haha. Får liksom ikke julestemning før jeg får julestrømpen med mye godis og ser på askepott, hihhi! DA er det jul!

 

-Har du julestemning?

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg