Fridayfun


Savnet verdens beste jente leeenge nå, godt å se hun igjen!!

Heisann og god helg! Samlet en gjeng og kledde oss ut igår kveld og hadde en koslig kveld ilag med gode venner. Er så godt med helg, klarer ikke beskrive det en gang. Gårsdagen var veldig gøy og nå kjenner jeg at jeg er utrolig trøtt, hehe. Senere i kveld kommer alle jentene bort til meg og skal lage taco og ha venninnekveld hihi. Er alltid like koslig. Før det, skal jeg bare hoppe i dusjen og fikse meg litt. Kommer kanskje noen bilder, haha får se hva jentene (verdens slappeste venner) gidder hhihiihi. Ha en fin lørdag alle sammen!

 

-Hva gjorde du i går?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg