til meg fra meg

Heisann! Endelig er det juleferie og endelig kan jeg slappe litt av! Og endelig kan jeg være flinkere å blogge, hehe! I dag hadde vi fotball og vollyball turnering med skolen, så var tidlig ferdig. I går var jeg på juleshopping, men jeg fant ingen julegaver, meeeen jeg fant en kjole til meg selv, hihi. Kjolen kommer nok til å bli godt brukt nå i både jul, romjul og nyttår. Som jeg har sagt en trillion ganger her på bloggen hehe, såå elsker jeg jo åpen rygg. Peplum er også noe jeg elsker på kjoler. Og denne kjolen har jo begge deler, så tror dette er en av mine favoritt kjoler så langt! Nå skal jeg først hjelpe litt til i husket og pynte juletreet osv, også senere i dag skal jeg mest sannsynlig til knarvik og ta litt sol ++ også ut med venner. Håper alle får en fin ferie! Kjolen er fra Floyd og kostet 499 kroner.

 

-Hva synst du om kjolen min?

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

2 kommentarer
    1. Kjolen var perfekt til deg! men var den ikke litt dyr?
      Jeg vet at jeg ikke hadde orket og heller ikke hatt penger til og kjøpe den :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg