New lashes

Heisann! Dette innlegget skulle egentlig blitt publisert i går, men det var noe galt med minnebrikken til dataen min elsn, så derfor kommer det idag. Hvertfall! På søndag var jeg å fikk fikset øyenvippene mine til jul. Det er så behagelig å ha på disse vippene og jeg slipper å bruke tid på mascaren om morningene. Det er jo mascaraen som tar lengst tid, hvertfall for meg, så er deilig å slippe det å heller våkne opp til fine lange vipper. Jeg har hatt vippeextentions en del ganger nå, og jeg er like fornøyd med dem hver gang. Denne gangen har jeg dem litt lengre en hva jeg har pleid å hatt. Nå har jeg lengde 9-10-12. Før hadde jeg 8-9-10. Som sagt så er jeg veldig fornøyd! Jeg betalte 500 kroner (mamma betalte, men var tidlig julegave) , så prisen er jo veldig billig også! Det er jo genial å ha falske øyenvipper nå i ferien når det er julebord, nyttårsfester og liknende.


Her har jeg bare på meg pudder og øyenbrynsmarkør.

Ellers så håper jeg at alle får en fin julekveld og får det dere ønsker dere pluss litt mer 😉 hihi. Jeg kommer nok med en liten oppdatering før vi skal til farmor og farfar å spise pinnekjøtt og feire. Da får dere se anntrekket mitt for kvelden. Håper alle for en fantastisk kveld! <3

 

-Har du prøvd vippeextentions før?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg