x-mas

Åhh, jeg fikk så mye fint til jul! Jeg hadde en koslig julaften i varm stue med god mat og familie. Pinnekjøttet var selfølgelig høydepunktet, også kom gavene hihi. Jeg gidder ikke ramse opp alt jeg fikk i hver detalje, men jeg fikk mye klær, sminke, penger og ugs og en shampoo som jeg hadde ønsket meg til mitt hår. Siden jeg skal til London i januar, skal jeg spare pengene til da og heller kjøpe myyyyyye klær da! Antrekket mitt ble helt anneledes enn hva jeg hadde planlagt. Hadde tenkt å gå med den svare glitterkjolen fra nelly, men den fikk jeg ikke tilbake tidsnok så jeg fant en kjole som jeg fikk i fjor. Kjolen er fra bikbok. Synst egentlig den var veldig fin nå til jul! Håper alle sammen hadde en fantastisk juleaften ilag med familie!


 

Eller så har jeg idag vært på julemiddag hos mormoren min. Vi har tradisjon å samles mamma sin side av familien første juledag. Var koslig. Når jeg kom hjem stakk jeg bort til Kristian. Strømmen gikk akkuratt når jeg kom til han, så da spilte vi heller biljard og tente lys hehe. Senere på kvelden kom det flere så spillte vi brettspill. Var veldig koslig!

 

 

-Hvordan var din julaften?

 

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg