best moments 2013

JANUAR


Mange kalde dager med gode klær ♥


shopping og innkjøp til bloggen heheh


Maaange koslige jentekvelder og fester ♥♥

FEBRUAR


Koslige dager med snuppa mii


En rekke med koslige kvelder med gode venner

MARS


En av en trillion jentekvelder hihi åee elsker dette bilde


Var flink å trene og holde motivasjonen på topp

APRIL


Mange koslige kvelder med verden beste venn


Var flink å trene og glad i å smøre meg inn med selvbruningskrem hehehehh

 


Var i Oslo med mamma og søsteren min på justinbieber konsert!!! Utrolig opplevelse som jeg kunne ønske jeg kunne oppleve igjen

MAI


Var grønnruss i 10. klasse …… var jo SÅÅÅÅ kul


Enda flere koslige stunder med gode venner og god mat ♥♥


Cola flaskene kom med navn på. Hadde lenge tenkt å kjøpe en med mitt navn på, men så stod det plutselig en colaflaske med navnet mitt på utenfor døra vår! Takk for den hemmelige deg hehe


Besøk av bestejenten


Begynnte endelig å bli varmere og kunne gå i shorts ute!! Sola kom også frem ♥♥


Gossip, latter og kos i stampen


Gode kalde drinker i sola hører hjemme

JUNI


Endelig sommerferie og endelig syden med verdens beste jente!! Husker vi hadde nedtelling på mobilen når det var rundt 100 dager igjen, og endelig kom uka! Var utrolig deilig og herlig å få reise til syden med min beste vennine. Uforglemmelig minne♥


Piknik med jentene ♥


Hadde laaangtlaaangt hår


Kjedet meg en dag og klipte håret mitt beint av ………. thanku ingvild. Lønner seg ikke å kjede seg folkens. Kunne gjort alt for å få det tilbake.

JULI


HEHEH, samlet en god del med folk på en strand og koste oss myyyye og grillet osv


UTKAAAAAAANT!! Kanskje et av de beste minnene i 2013. Var utrolig gøy og gleder meg allerede til neste år.


Sommer, sol, god musikk, masse folk, båter, latter, sene kvelder, festival og super stemning!


Meg og Torstein på konsert. WIHII

AUGUST


Havsportsuka


Var ekstreeeemt flink å trene.. Hadde sikkert rundt 9 økter på en uke. Håper den motivasjonen kommer tilbake hvertfall!!


Hadde en hel helg ilag med søte Martine som var veldig koslig!

SEPTEMBER


Fikk besøk av to tullete gutter som ville være med på bloggen hehe


Alise og meg stææsja opp før vi skulle på fest

 
Myyyye skolearbeid og tunge dager


Trenetrene


Enda mer lekser..

(tok ingen bilder i oktober pga bloggpause såå)

NOVEMBER


Eli Marie, Sandra og meg før vi gikk på fest


Var nokså skolelei og ukonsentrert


Maange koslige og brae kvelder

DESEMBER

Tacooo med jentene, som alltid er like koslig


Endelig julaften!! Hvor vi feiret hos farmor og farfar og koste oss.

 

I morgen er det nyttårsaften og da skal jeg ut! Gleder meg veldig myee, tror det blir bra! Kommer med en oppdatering før jeg går i morgen kveld. Men jeg håper alle har hatt et supert år! Jeg kommer til å fortsette å blogge til neste år, så håper dere fortsatt vil følge bloggen min 🙂 Takk for det gamle!

 

-Hvordan har ditt år vært?

 

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

5 kommentarer
    1. Så fin blogg du har 🙂 kan jeg spørre hvordan du får bildene så store? På hvert innlegg liksom.. Når jeg laster opp bilder blir de bare såååå 🙁 så frustrerende. Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg