Chapter one 01.01.14


Hadde fikset meg og valgt kjole, men også plutselig ble jeg usikker på kjolen og tok på meg en annen en hehe standar meg.

Heisann og godt nyttår! Håper alle samme hadde en kjekk kveld i går! Det hadde jeg. Er faktisk lenge siden jeg har hatt det så gøyt som jeg hadde i går. Vi var sikkert rundt 40 stykker og når klokken var fem på tolv, sprang alle ut og fyrte opp raketter. Jeg såg bare på da, hihi. Var så koslig og alle var i supert humør♥♥ Den eneste bakdelen var at jeg ble truffet av ene raketten på låret mitt, så en del av huden min er faktisk brennt bort. Det går helt fint, bare svir syykt. Jeg stod å ante fred og ingen fare og såg på rakettene, også plutselig kom det en mot meg. Den hadde faktisk så stor fart at jeg datt i bakken. Heldigvis gikk alt bra og ingen ble skadet mye hehe.

 

Nå gleder jeg meg til å starte det nye året! Selv om det har vært utrolig deilig med ferie og late dager, så er det alltid godt å komme tilbake til rutiner osv. Jeg har ikke satt meg selv noen konkrete nyttårsmål i år. Det eneste jeg skal prøve mitt beste å holde er å spise sunnere og komme tidsnok til skole osv. Jeg tror 2014 byr på mye gøyt! Jeg skal på klassetur til London om bare noen dager, jeg skal i bryllyp, vi får et nytt familiemedlem(♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥) og en hel rekke med andre gøye ting. Jeg gleder meg!

 

-Hvordan var din nyttårsfeiring?

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg