this wednesday


uklare bilder, sryy

Hei! I dag var jeg ferdig tidlig på skolen. Skoledagen i dag var egentlig bare chill, men gøy. Første time spilte vi et spill som heter kahoot, om noen har spilt det (?). Deretter hadde vi kreativ dans i gymmen som faktisk var veldig gøy. Og de to siste timene hadde vi vikar så da såg vi film. Når jeg kom hjem hadde jeg egentlig bare lyst å sove, men da vet jeg at da får jeg ikke sove i natt, så da gikk jeg heller meg en tur i lag med voffsen min. Nå skal jeg snart spise middag med pappii, så får jeg se hva jeg gjør senere i kveld. Tenker å sortere alle klærene mine i det nye skapet mitt, ettersom jeg bare har skuffer og alle klærene ligger strødd over alt haha. Så tror kanskje det er lurt å begynne på. Har egentilig sykt fredagsfølelse i dag, er så irriterende!! Jaja, bare to dager igjen <3 Ha en fin dag alle sammen.

-Hva gjør du på idag?

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg