første mai

*innlegget skulle bli postet i går kveld*

Hejj♥ I dag har min kjære søster bursdag, så i dag tidlig stod vi opp og kom med frokost på sengen og sang “napoleon med sin hær” haha er tradisjon her i familien at vi kommer trampene opp trappa med gaver og mat og synger hihi. Så fikk vi besøk av familien og spiste deeeeilig rømmegrøt. Jeg kom hjem i to tiden i natt etter å ha vært på fest på Hilland. Det var sykt koselig! Vi var ute så det var litt kaldt, men det kom seg litt utpå kvelden hihi. Det var mye folk og bra lyd og lys!  
 

Nå har jeg besøk av søteste Ane♥ Er godt å ha hun hjemme litt også!! Hun bor på Framnes nå, så er alltid like koslig å være ilag når hun er hjemme. Nå skal vi se en film og slappe av resten av kvelden. I morgen skal jeg på jobb, så er det helg! 

Glemte å poste innlegget i går, så dere får det nå! Jeg må løpe nå, skal til Knarvik med jentene på noe tivoli greier og nattåpent. Snakkes!
 

-Hva skal du i dag`?
 

♥I

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg