Borte bra

Heisann! Jeg har ikke vært på bloggen en stund nå, så jeg har helt glemt å fortelle dere at jeg har vært i Trondheim. Vi reiste på torsdag og kom hjem mandags kveld. To av søstrene mine bor i Trondheim, og det var lenge siden vi hadde sett dem nå. Var veldig godt å endelig å se dem igjen! Malin, på bildet nederst til høyre skal få en liten baby igjen om noen måneder så da måtte vi opp å se babymagen også hihi. Faren min og Linnea (tantebarnet mitt) har bursdag på samme dag, så da feirte vi bursdagen demmes ilag. Linnea har allerede blitt 4 år og det har gått så fort! Vi var også i byn og shoppet litt noen av dagene. Marie, min eldste søster jobber på ginatricot i byn så vi var en del i byn også. Alt i alt så har vi kost oss alle sammen. Linnea ville bli med meg når jeg skulle shoppe litt, så da gikk vi i butikker og koste oss hihi På bursdagen til Linnea og pappa såg vi kino og spiste god mat hjemme hos Marie. Hadde ikke med meg kamera opp, så satt bare sammen noen bilder fra kamerarullen min på mobilen.

Så nå er jeg hjemme igjen og skal prøve å oppdatere dere litt oftere enn annenhver uke heheh. Jeg kjøpte meg ikke så veldig mye der oppe, så tenker at det ikke er nødvendig å vise innkjøp, men om dere vil så kan jeg selfølgelig det. Fikk kjøpt meg 17, mai antrekk siden jeg ikke vil gå med bunad når jeg skal til byn… er så stress. Akkurat nå sitter jeg hjemme og er dårlig. Har vært veldig trøtt og uvel i det siste, så er ikke på skolen i dag. Men jeg føler meg heldigvis litt bedre, så jeg skal nok på skolen i morgen. Ikke lenge til helg! 

 

-Har du vært i Trondheim før?

 

I 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg