Generelle helseråd

Heisann! Tenkte å komme meg 4 kjappe råd om en sunnere livsstil. I morgen har jeg prøveeksamen i faktisk nettopp dette (++), så passer bra siden jeg liker å trene og bryr meg om hvilken livsstil jeg velger. Dagen i dag har gått for det meste i pugging av manuset jeg skal fremføre i morgen. Vi skal ha rollespill om hvordan råde andre til en sunnere livsstil. Jeg pugget til klokken halv åtte, og da tenkte jeg at jeg skulle på aerobick. Så kjørte jeg bort og der var det ingen. Hehe, typisk meg å glemme at det var siste gang forrige uke! Så da ble det egentrening hjemme. Vellvell, here u go!

1. Start en plass – vi må alle begynne en plass og det er ingen tid som passer bedre en andre! En joggetur kan ofte være mer oppkvikkende enn en middagslur som dem fleste velger.. Den følelsen etter trening er bare så herlig! Man blir full av energi og glede. Begynn nå, just do it! Kanskje du motiverer andre til å begynne å trene også! Ingenting er bedre å trene ilag med andre. Motiver hverandre!

2. Vær glad. Vi får mye ut av å være glad. Spre positiv energi og le mye. Visste dere at man lever lengre dersom man ler oftere?

3. Drikk mye vann. Vann er viktig for kroppen og er viktig for at kroppen skal fungere på riktig måte! Vi får også finere hud av å drikke mye vann!

4. Vær selvsikker! Ingenting er bedre enn å være glad for å være den man er. Det er sunt å være fornøyd med seg selv. Fremgang eller ikke – så lenge man har jobbet hard og ikke gitt opp!

-Hva synst du om rådene?
-Del gjerne innlegget for å spre det videre! Eller lik facebooksiden min HER 

 

♥i

8 kommentarer

Siste innlegg