grillkos

Heisan! Det er sol og varmegradene koker. I dag hadde jeg som sagt prøveeksamen på skolen i dag. Det gikk overanskende bra! Rollespillet gikk supert og høringen gikk greit. Til slutt fikk jeg 4+ og er fornøyd med det! Er godt å være ferdig med det. Nå er det bare eksamen igjen. I morgen får jeg vite om jeg kommer opp og evt hva jeg kommer opp i. Vi kan bare komme opp i matte eller naturfag, siden dem er er avgangsfag. Håper ikke jeg kommer opp i noe!! Ellers så har dagen idag vært super. Var ferdig på skolen i 12 tiden og satt meg ut og solte meg litt hjemme. Fikk til og med en liten middagslur før middag hihi! Det var deilig å kunne sitte ute igjen å grille. Kjente at solen kokte i ryggen min, ååh det er sommer! Er rart å tenkte på at første året er allerede snart slutt! Fort har det ihvertfall gått! 

Nå tenkte jeg å bare slappe av resten av dagen. Tenkte meg på trening i kveld, men jeg har så utrolig vondt i hode.. Får ta meg en tabelett og se om det blir noe bedre! Håper alle sammen får en super kveld videre!

 

-Noen andre som har grillet idag i solen?

 

♥i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg