Let’s talk hair

Heisann fantastiske blogglesere I går var jeg som sagt hos frisøren og fikset håret mitt. Jeg synes det er mye finere å ha litt lyst i håret nå som det er lysere tider. Denne gangen fikk jeg endelig resultatet jeg ville ha. Det vises ikke så godt på bildene over, men jeg har som sagt fått lyse striper i håret nå. Når jeg var helt mørk, eller nesten svart, følte jeg meg så dyster så var godt å få litt liv i håret igjen! Den behandlingen jeg har vært igjennom er har skadet veldig mye på håret mitt. Jeg har vært igjennom to behandlinger på under to uker. Jeg fikk beskjed av frisøren at jeg måtte være flink å bruke hårkurer hvert fall to ganger i uken. Jeg merket fort at det føltes annerledes å børste igjennom håret mitt nå etter den siste behandlingen. Er vanskelig å forklare, men jeg merker hvert fall at håret mitt er blitt utrolig slitt. Spørsmålet mitt til dere er; vet noen om noen bra hårkurer for hår som har vært igjennom en del?

Ellers hadde jeg besøk av Joakim i går til i dag som var/er alltid koselig Nå har jeg akkurat vært i dusjen og senere i kveld skal jeg være med alle jentene. Håper alle får en super dag videre!


i

2 kommentarer
    1. Så utrolig fint hår du har! Jeg kan anbefale deg en fra Joico (http://www.blivakker.no/product/JOI0201/joico-k-pak-deep-penetrating-reconstructor-150ml-)
      Denne her er helt rå på slitt og skadet hår og har faktisk vunnet samme pris 13 år på rad! 🙂 Jeg merket i hvert fall veldig stor forskjell på mitt hår etter at jeg begynte å bruke den.
      Håper du finner en god kur som passer til ditt hår! Hvis det er noen trøst så ser det ikke slitt ut i det hele tatt på bildene ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg