Se min kjole

Endelig har jeg fått kjolen min i posten! Denne kjolen er seriøst drømmekjolen. Jeg føler meg som en prinsesse i den. Fargen, fasongen, lengden, glitteret, alt er helt perfekt! Har ikke på meg bh under kjolen, fordi da ble den ikke fin bak. Gleder meg til å bruke denne i bryllupet jeg skal i sommer. Det ble noen kjappe bilder idag. Vi var på tur med klassen idag på skolen når det regnet, så håret mitt står jo til alle kanter. Jaja, tipper det er kjolen som tar all oppmerksomheten uansett. Dette er definitivt favorittkjolen min! Bare litt synd at det er en slik kjole som ikke går an å bruke overalt hehe. Kommer nok til å bruke den til mer til spesielle anledninger. 

Ellers ar jeg hatt en bra dag. På skolen i dag gikk vi tur i skogen, som var veldig koselig. Det var en del mygg og regn, men vi klarte oss. Heldigvis var det opplett når vi grillet. Røyken fra bålet fikk mye av myggen bort også, så var kjekt å sitte rundt bålet på benkene ilag med klassen. Vi fikk gå når vi kom hjem fra turen, så jeg var vell hjemme i ett tiden. Når jeg kom hjem sov jeg som vanlig heh og nå har jeg nettopp spist middag. I morgen skal jeg på jobb! Håper alle har hatt en super dag 

-Hva synes du om den nye kjolen min?

 

♥i 

18 kommentarer

Siste innlegg