Innkjøp

Heisan! Det er lenge siden jeg har vært på shopping nå, så jeg og mamma reiste til Åsane i går for å handle litt sommerklær. Det er faktisk bare litt over en uke til jeg skal til Tyrkia, så da fant vi ut at vi trengte litt nye freshe klær. Min søster reiste til Tyrkia i går, og skal være der i to uker, så når hun kjørte til flyplassen ble jeg og mamma med så shoppet vi litt, jippii! Jeg er veldig fornøyd med innkjøpene mine, og meste parten av det jeg kjøpte var på salg. Får forresten håpe at dere tåler et fjes uten sminke!


Her er alle innkjøpene til sammen. Åhhh blir glad av å se på det!! Den fargerike bikinien er bare så fin, gleder meg til å bruke den!


Definitivt min nye favoritt bikini! Denne kjøpte jeg på ginatricot, og jeg ser enda brunere ut siden det er så sterke farger.


Denne bikinien kjøpte jeg på cubus. Jeg har sett på den lenge, men har aldri kjøpt den. Glad for at jeg endelig kjøpte den!


Gikk sikkert i 3-4 butikker for å finne en svart jumpsuite. Det var utsolgt nesten over alt, men så fant jeg heldigvis denne skjønnheten på bikbok. Tenker å reise i denne til Tyrkia. Den er så behagelig og løs å gå med, så er sikkert bare deilig å sitte med på flyet osv.


Haha, jeg har kjøpt meg hatt!! Tror dette er min første hatt. Faktisk så synes jeg det er utrolig stilig å gå med vakre hatter, men jeg har aldri tenkt at jeg kledde det. Men så prøvde jeg en på bikbok , og synes den var stilig! Den kommer nok mye i bruk på stranden


Jeg kjøpte også denne søte toppen på cubus. Fargen er egentlig lyserosa, men det ble litt feil lys på bildet så den ser hvit ut her. Synes den var supersøt!!


Denne buksa kjenner jeg faktisk ikke at jeg har på meg haha! Den har så utrolig mye stretch (?sånn det skrives?) og den var helt sykt god å gå i! Denne kjøpte jeg på veromoda.


Shorts og topp fra bikbok


Ååå verdens fineste strandveske! Denne kommer nok mye i bruk. Er så stress å bære på alt når man skal ned til stranden eller ut eller noe. Ørespillere, solkrem, solbriller, håndkle osv. Da er det greit å ha en superfin veske hihi. Vesken er fra cmyk.


Måtte bare ha denne, heheh “bloggers do it better”. Denne kjøpte jeg på bikbok.


Søt t-shorte fra ginatrocot


Caps fra cubus. Denne tipper jeg nok at typen bruker mer en meg, men den var litt stilig da!!

Når vi var ferdig å shoppe kom Henriette og typen hennes å hentet meg i Åsane også kjørte vi til Bergen på kino. Vi så “The fault in out stars”, som jeg og Henriette egentlig skulle se på nettet for noen dager siden, men så var den jo ikke kommet ut! Så da reiste vi heller til Bergen å sa den på kino. Er det noen som har sett den? Følte det var en stor dam rundt med etterpå fordi jeg gråt så mye under filmen. Det var en skikkelig grinefilm, men den var utrolig bra. Nå må jeg rekke timen min i Knarvik. Jeg skal ta vippeextentions igjen. Selv om jeg føler meg ok uten sminke, så er det greit å ha litt vipper. Å ihvertfall nå som jeg skal til syden. Jeg klarer meg helt fint uten sminke, men jeg føler at jeg ser så trøtt ut. Det gjør vi vell alle, ikke sant? Ha en super dag alle sammen!

-Hvilke plagg likte du best?

 

♥i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg