Bowling og havsport

Heisan! I går var hele helse og oppvekst klassen i Bergen på bowling. Vi hadde det utrolig gøy! Er faktisk lenge siden jeg har spilt bowling nå, så var gøy å gjøre det igjen. Det så ut som alle koste seg og hadde det kjekt. Jeg kan ikke si at jeg var den beste på laget, for da lyver jeg hehe, men gøy var det fordi! Etter bowlingen hadde vi bestilt pizza fra Peppez. Det var hvertfall nok pizzaer og alle ble mett og god! Når vi var ferdig for dagen, fikk vi gjøre som vi ville. Noen gikk hjem, men bilen jeg satt på med stakk på shopping! Kom sikkert ikke som en bombe. Så da gikk jeg, Eli Marie, Ida Marie, Mariell og Truls til Åsane og handlet litt. Siden jeg var på shopping dagen før, så kjøpte jeg bare 3 plagg. En shorts, en kjole og noen truser. Ellers hadde vi en super dag alle sammen!

Disse tre siste skoledagen går egentlig bare i gøye ting. I dag var hele skolen på kaien og hadde havsporter og konkurranser. Det var mye gøy å finne på. Tube, standup-padling, kajakk, bading og grilling. Det var også en sånn stor hamsterhjul greie som vi var inni, som var sykt gøy! Det var jo nesten umulig å komme seg fremover, så vi fant ut at vi måtte krype inni den, haha! Ellers så var det hoppe-konkurranse for hver klasse. Noen kledde seg ut, noen tok salto osv. Så var det kåring for hvem som gjorde det best.


Glad gjeng for at det er snart sommerfeire!


Her er forresten den nye shortsen jeg kjøpte meg.


Jillsnuppa utnyttet tiden til å ta vakre selfies heheh


Her er den gøye hamsterhjulet hahah! Vi var fire stykker inni, så var litt vanskelig ja, men gøy var det!

Alt i alt så har jeg hatt en super dag så langt! Håper dere også har hatt det, vi snakkest♥♥

 

♥i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg