Tyrkia i natt!

Heisan! I natt reiser jeg, typen min-Joakim, mamma og pappa til Tyrkia! Har hatt nedtelling på mobilen i sikkert over 100 dager nå, og i natt reiser vi endelig. Flyet går klokken 7 i morgen tidlig, så det vil si at vi må sjekke inn klokken 5 og reise hjemmifra klokken 3. Så det blir ikke mange timer søvn på oss i natt. Nå er kofferten pakket og klar. Jeg har fortsatt den følelsen at det er noe jeg mangler, men det tipper jeg at jeg finner ut hva er når jeg har kommet til Tyrkia hehe, er så typisk meg! I fjor glemte jeg bankkortet mitt!! Men jeg tror hvert fall jeg har fått med meg det aller viktigeste. Jeg har ladet opp kameraet mitt også er det wifi på hotellrommet vårt, så skal prøve alt jeg klarer å blogge fra Tyrkia. Vi skal til Alanya om noen lurte på det. Det er ca 2 timer ifra flyplassen i Tyrkia. Jeg var der i fjor også, og var kjempe fornøyd! Var utrolig fin strand og mye god mat, så gleder meg veldig mye nå til turen. Vi snakkes fra Alanya!!

-Skal du på ferie i nærmeste tid??

i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg