Første dag i Tyrkia


Heisan! Da har vi ankommet Tyrkia! Det er helt sykt varmt her og vi føler vi skal renne vekk i varmen. Flyturen gikk fint og når v kom til hotellet pakket vi ut også gikk vi ned på stranden å møtte søsteren min og vennene hennes. Følte meg som den bleikfisen når jeg stod ved siden av hun. Så i morgen skal det soles! Siden vi kom i 5 tiden i dag, så var solen på vei ned, så vi solte oss ikke eller badet, vi gikk heller ut i byen i Alanya og spiste god mat. Pepperbiff spiste jeg og Joakim. Mmmm, er sikkert mett for resten av uken hehe. I morgen skal vi opp klokken ni til frokost også skal vi ned på stranden så ser vi hva resten av dagen går ut på. Vi koser oss mye i det fine (veldig varme) været. Nettet er litt treigt, men skal prøve mitt beste å blogge!

-Hva gjør du på i dag?

 

<3 i

4 kommentarer
    1. Halloo 😀
      Vil du være med på mange konkurranser fremmover ? 🙂
      Jeg vet enda ikke hva jeg skal gi ut fordi det vil jeg at dere skal bestemme 🙂
      Men blir hvertfall en av disse to tingene – iPhone eller iPad ! 🙂
      Eposten min er – [email protected] 🙂
      Håper og høre fra deg ! 😀
      Klem fra meg ! ♥♥♥♥♥♥♥ God sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg