Sweet home

Heisan og god helg! Da er jeg tilbake i Norge. Har ikke blogget siden siste dagen i Tyrkia. Som sagt, så hadde jeg det helt fantastisk og har minner for livet! Vi kom hjem ganske sent på kvelden, så da gikk jeg rett til sengs og sov lenge dagen etterpå. Har ikke sovet ut på lenge nå, siden vi stod opp hver dag til klokken 9 så vi rakk frokosten. Så det var godt å få sove så lenge jeg ville! På onsdag besøkte jeg venninnen min Andrea, som reiser til syden i dag. Vi lagde smoothie og så serier. Er lenge siden vi to har vært ilag så det var koselig å se hverandre igjen. Også overnattet jeg hos Joakim fra onsdag til torsdag, som var veldig koselig også. I går kom Henriette bort til meg, så kjørte vi bort på butikken og kjøpte jordbær og sjokolade og litt annet frukt og godt, også så vi film før vi sovnet. 

Nå har Henriette akkurat gått, og senere jeg bort til Ane fordi hun reiser til Kroatsia i morgen. Så vil se hun også før hun reiser! Alle er jo på ferie eller skal!! Som dere ser på bildene så har jeg heldigvis fått litt farge. Jeg ble solbrent ene dagen, så vi lå i skyggen mye av tiden, men litt farge har jeg heldigvis fått! Det er alltid godt å føle seg litt brun. Ellers har jeg ikke så mye mer å fortelle om. Jeg ser alle som koser seg på Hove, og jeg er såå misunnelig, Kunne virkelig ønske jeg var der! Det ser jo helt utrolig gøy ut. Jeg får se til neste år.. Men til alle som er på Hove, kos dere! Vi snakkes 

♥i

7 kommentarer

Siste innlegg