Surprise!


Thehe, ser jeg har skrevet feil her nede i hjørnet, mente surprise jajaa<3<3


Henriette, Eli Marie, Sandra og skjønne bursdagsbarnet Emilie 


Gode jentene      

Heisan alle! I dag (eller i går siden klokken er over 12) så hadde Emilie bursdag! Vi bestemte oss for å overaske hun. Alle liker vell overaskeleseparty?? Vi bakte kake og kjøpte inn brus, chips og snop og koste oss. Tro kanskje Emilie hadde en anelse om hva vi hadde tenkt til, hehe men gøy var det fordi! Kvelden ble koselig med mye latter og glede hihi 

Nå har jeg akkurat pakket fordi i morgen skal jeg til Fusa ilag med min mor. Vi skal være der i to dager, så håper på fint vær! Vi skal besøke min mormor, så vi har leid oss en hytte vi skal bo i. Får se hvordan det blir med bloggingen de to dagene som kommer. Visst jeg ikke blogger, vet dere hvorfor, men skal se hva jeg får til!   

 ♥i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg