Norsk sommer

Heisan! Det er så varmt ute idag. Er 30 grader i skyggen faktisk! Har lagt i hengekøyen nå en liten stund å lest boken jeg fikk låne av Ane. Siden alle sier at “the fault in our stars” boken er mye bedre en filmen, så må jeg jo lese boken. Dette er faktisk litt flaut, men dette er min første engelske bok jeg leser hehe! Men er litt kipt at jeg så filmen først, siden da kan jeg ikke lage mine egne bilder av handlingene siden jeg allerede vet hvordan personene og slikt ser ut. Men spennende er den fordi. Det er lenge siden det har vært så varmt og fint vær, men i dag kom det endelig! Nå skal jeg bort til Sandra og møte jentene og sole oss og spise god frukt og kose oss, hhihi! Ha en super dag alle sammen

♥i 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg