UTKANT 2014

Hei alle! Super unnskyld for elendig blogging i det siste. Jeg har endelig begynt å jobbe, så dagene går fort forbi så har rett og slett ikke hatt tid. Men nå er det helg og da er det alltid litt tid! Jeg kom hjem fra utkant festivalen i går, som var helt konge! Utkant skuffer aldri. Det var perfekt vær og stappfullt med folk. Vi har badet mye og kost oss i båtene. Det var så mye bra liv! Jeg har hatt med meg kameraet mitt, så dere fikk se noen bilder hvertfall hihi. Det går ikke an å beskrive opplevelsen og alle de fantastiske folkene. Jeg har også tatt en god del film. Så om ikke lenge kommer det nok en liten video fra utkant. Nå er jeg veldig sliten etter helgen og i morgen begynner en ny uke på jobb. Jeg trives godt på jobben! Det er godt å ha en jobb merker jeg, så får jeg noe ut av dagene sog ikke ligge i senga til 3 om ettermiddagen ….. Håper alle får en fin uke videre og har hatt en bra helg.

 

-Var du på utkant?

 

<3 i

2 kommentarer
    1. Såå kjekt det så ut på festival! Håper eg får muligheten til å dra neste år 🙂 Hva synes foreldrene dine om at du drikker alkohol, i og med at du bare er 16? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg