En oppfriskning..

Heisann alle sammen! For noen dager siden var jeg og fikk en oppfriskning og fikk vippeextentions. Det er virkelig avhengighetsskapende. Når man først har tatt det en eller to ganger, måå man bare ha det flere ganger. Jeg føler meg hvertfall litt naken uten hehe. Men det er også litt deilig da, å kunne gnikke seg på øyene. Jeg er hvertfall, som alltid veldig fornøyd. Jeg har ikke pleid å hatt så lange som det jeg har nå, men siden jeg skal i bryllup i morgen så tenkte jeg det ble fint med litt lengre og fyldigere. Og jaa, jeg skal i bryllup i morgen og jeg gleder meg så mye! Har aldri vært i bryllup før, så vet ikke hva å forvente, men gleder meg gjør jeg hvertfall. Kjolen min, som dere har sett er bare så nydelig. Tror jeg skal ha krøller til kjolen, tenker det blir fint. Hva tror dere? Skal prøve å ta noen fine bilder i morgen i bryllupet, så dere kan få se 🙂

-Har du prøvd vippeextentions?

<3i 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg