Stronger than i’ve been before

Heisan dere. Jeg pleier som oftest å bare skrive om hverdagene mine eller antrekk og lignende. Jeg skriver aldri om mer personlige ting. I dette innlegget har jeg tenkt til det, slik at dere forstår litt bedre, selv om jeg ikke forstår så veldig mye selv. Som sikkert mange av dere vet, så er det slutt mellom meg og Joakim. Det skjedde for en uke siden i dag faktisk. Vi var ilag i et halvt år og vi har kost oss begge to mye ilag. Det er aldri godt å miste noen man er glad i, så det var veldig tungt. De første to tre dagene klarte jeg ikke tenke på noe som helst annet en at jeg hatet alt og alle og meg selv. Jeg hadde det ikke bra, og tenkte alt for mye. Klarte ingenting annet enn å sitte hjemme fordi jeg klarte ikke å kontrollere hvortid jeg begynte å grine. Dere tenker sikkert at jeg er en av mange teite tenåringsjenter som tror livet er ødelagt når man blir dumpet. Selvfølgelig er det tungt og vanskelig å komme igjennom. Men akkurat da hadde jeg det helt forferdelig og tenkte av livet var ødelagt uten han. Jeg hatet å få trøst fordi da ble jeg bare mer lei meg. Heldigvis hadde jeg mange rundt meg, både familie og venner som fikk meg til å føle meg bedre.

Nå, derimot går det utrolig mye bedre. Selvfølgelig tenker jeg på det men jeg har innsett at det var kanskje for det beste. Jeg har det hvertfall bedre nå, og vil ikke at noe slikt skal stoppe meg for å ha det gøy videre. Jeg skal ikke stoppe gleden min for noen andre. For når jeg tenker på det, så er jeg jo mer vandt til å være “alene” å ha det gøy enn ilag med noen andre, om dere forstår. Er vanskelig å forklare, men jeg har jo klart meg uten han 16 år, så hvorfor ikke klare det nå? Jeg føler meg hvertfall bedre, og ser nå at vi ikke hadde kommet langt ilag. Jeg er hvertfall veldig sikker på at jeg kommer til å ha mye gøy i fremtiden, selv om det endte slik som det gjorde. Ikke la noen andres lykke styre din.

<3i

4 kommentarer
    1. Told you<3 lykke til å fortsett å vær fantastisk, så dukker det nok opp noen som fortjener deg.. -Marie-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg