Ny uke

Heisan! Først, takk for mange lesere og fine kommentarer på de siste innleggene <3 I dag er det mandag og ny uke på jobb. Dagen på jobb idag var kjempe bra! For det første så gikk den superfort og ellers så koser jeg meg å jobbe der, og trives med folkene rundt meg og det jeg gjør på. Nå har jeg akkurat laget middag til familien. Tipp hva da?? Hehe, taco!! Det kom vell som et sjokk? Nå skal jeg snart i dusjen også skal jeg kanskje ut med noen kompiser senere. Jeg må jo ligge meg tidlig om dagene, siden jeg står opp klokken 6, så kan ikke være ute så lenge… Meeen, snart er jeg ferdig å jobbe. Har bare denne uken igjen, så er jeg ferdig. Så da er det enklere å finne på noe, siden folk sover til langt på dag og gidder ikke finne på noe før på kvelden, heheh! Håper alle får en super dag videre! 

-Jobber du?

 

<3i

5 kommentarer

Siste innlegg