Todays look


//bukse bikbok //topp bikbok //klokke cmyk //sko vans //solbriller glitter // dougnut glitter //

Vil starte med å si takk til dere igjen<3 Jeg har aldri lagt så høyt oppe på topplisten i Norge, så det var litt spennende. Nå ligger jeg på rundt 109 plass. Anyways heisan! I dag har vært en lang dag! Startet dagen med å forsove meg. Jeg kom heldigvis akkurat til tide, men sprang ut dørene hjemme som gjorde dagen til en dårlig, travel start. Ellers så hadde jeg en fin dag på jobb, som vanlig. Dagene på jobb går fort og før jeg vet ordet av det så er dagen slutt. Rett etter jobb i dag, klokken tre, kom mamma å hentet meg så reiste vi inn til Åsane. Hun skulle ha noe på ikea og over alle andre butikker (hehe standar) så da utnyttet jeg tiden ved å ta meg en middagslur i bilen. Jeg var faktisk så trøtt at når vi skulle handle klær, så orket jeg ikke!! Da er jeg trøtt da! Men jeg kjøpte en genser og en lipsyl da, hehe storshopping altså. Men jeg var rett og slett så trøtt at jeg ikke orket. Vi bestilte med oss pizza fra Lindås hjem, så nå har vi faktisk akkurat spist kvelds/middag så hoppet jeg rett til køys! Kom hjem for ca 2 timer siden, så jeg har vært på farten i hele dag. Nå er jeg trøtt og må sove slik at jeg blir uthvilt til morgendagen på jobb. 

Som dere ser, så har jeg dougnut i håret. Vi hadde allerede en litt mindre fra før, men i dag kjøpte jeg en større. Synes den var skikkelig kul i håret. Men jeg synes det var finest å feste den langt nede, ellers såg jeg ut som jeg en av jentene i spicegirls, haha! Vet dere hvordan man fester den i håret? Om det er noen som lurer, så kan jeg vise dere i et innlegg 🙂

-Hva synes du om antrekket?

 

<3i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg