Tilbake på banen

Heisan! Om litt skal jeg på håndballtrening. Jeg har ikke trent skikkelig håndball på over 6 måneder nå. Jeg har spilt håndball siden jeg var liten og har alltid elsket det! Så nå gleder jeg meg utrolig mye til å starte den nye sesongen og begynne for fult. Jeg sluttet fordi jeg har kneskade. Men nå som jeg har vært borte i et halvt år, håper jeg og tror at kneet mitt er bedre. Det vet jeg ikke enda, men det finner jeg fort ut når jeg begynner å trene. Jeg gleder meg ihvertfall som en liten unge til å endelig kunne trene håndball igjen. Jeg er virkelig i mitt ess når jeg spille håndball og jeg elsker det  Så jeg får se hvordan det går på trening idag og videre, men jeg har ikke tenkt å gi meg ihvertfall. Vi trener fra åtte til halv ti i Lindås hallen. Synes det er helt greie treningstider med tanke på at når jeg begynner på skolen igjen, så får jeg gjort litt lekser og sånn før treningen slik at jeg ikke må på trening med en gang etter skolen. Dessuten liker jeg å trene på kveldene. Jeg gleder meg ihvertfall

 

-Spiller du håndball? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg