Gjesteinnlegg

Hei! Nå er Ingvild i Trondheim å besøker søstrene og tantebarnene hennes. Hun tok dessverre ikke med seg kameraet eller dataen, så blir ingen blogging fra Trondheim. Kan tenke meg til at hun kommer med en oppdatering til dere når hun kommer hjem. Siden Ingvild ikke har fått blogget på en stund, tenkte jeg å skrive et lite innlegg til dere.

Sommerferien har gått så fort og det er allerede skole på mandag. I dag skulle jeg egentlig stå opp tidelig for å få noe utav dagen siden ferien er snart slutt, men det fikk jeg selvfølgelig ikke til. Nå skal jeg ut å være med noen venner og nyte siste dagen jeg kan være sent ute og kose meg. Håper dere får en fin slutt på ferien og har hatt en utrolig fin sommerferie!

– Har du hatt en fin sommerferie?

♥ Sandra Hølleland Låstad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg