Back to school

Hei alle sammen! Vedder på at i dag har sikkert nesten alle bloggerene i Norge overskrift som “back to school” haha, men hallo overskrifter er det vanskeligste med blogg, hehe. Uansett, i dag var første skoledag. Følte ikke at så mye hadde forandret seg, uten om nye folk og nytt klasserom hehe. Ellers så tror jeg og håper jeg at jeg får et like bra om ikke bedre skoleår i år som i fjor. Jeg gikk jo helse og oppvekst i fjor og i år har jeg klasserommet rett ved siden det jeg hadde i fjor, så ble ikke så stor forandring akkurat. Nå har jeg begynt på barn og ungdom (BU). Er fortsatt ikke helt sikker på om jeg har valgt rett. På helse var temaet så stort og vi kunne ha praksisplasser mange forskjellige plasser, men på bu er det liksom bare barnehage eller barneskole. Vi får se hva som skjer videre. Jeg har selvfølgelig ikke lyst til å gå om igjen og begynne i første klassen igjen, men på en annen måte så vurderer jeg det siden barnehage ser jeg ikke for meg å jobbe med videre. Om jeg hadde fått valgt helt om igjen så hadde jeg valgt førsteåret TIP også gått videre til logistikk. Haha, to vidt forskjellige ting, MENMEN. 

Skoledagen var grei og gikk fort og etter skolen spiste jeg middag hos farmor som er alltid like koselig♥ Nå sitter jeg å ser på nettet etter 2XU tights. Jeg skal bestille meg ny, siden den jeg har er så sykt gjennomsiktig og begynner å bli for liten. Så var jeg så heldig å gikk innpå x-life.no og der har dem tilbud på akkurat den tightsen, så da kommer nok den i posten om ikke så alt for lenge. Jeg glemte forresten å fortelle dere at jeg skulle til Trondheim til søstrene mine. Det var kjempe koselig å se alle igjen og møte det nye tantebarnet mitt, Simen Jeg klarte selvfølgelig å bli syk den siste dagen, så det var ikke den beste kombinasjonen med 14 timer bil og hals og ørebetennelse, meen jeg overlevde! Jeg hadde ikke med med kameraet mitt eller dataen, så da var Sandra (og Even hihi) snill å blogget litt for meg. Men nå er jeg tilbake. Nå tenkte jeg å ta meg en liten joggetur, så vi snakkes alle sammen. Oi, det ble et langt innlegg

-Hvordan var din første dag på skolen/jobben?

 

i

2 kommentarer
    1. Herlig innlegg. 🙂
      Jeg har nettopp skrevet et innlegg på bloggen min om religion. Det jeg skriver er noe svært få snakker om, men noe vi rett og slett må skape en revolusjon på. For slik kan det ikke være. Det hadde betydd mye for meg om du hadde lest innlegget. Det er noe vi må formidle, det er noe vi må skjønne og det er noe vi må stå for. Jeg er selv kun 14 år, men allerede nå er jeg lei av å sitte stille. Vi må tørre å gå imot strømmen og vi må skjønne at det er noe vi absolutt må gjøre for å klare å utvikle et bedre samfunn. Vær så snill, les innlegget og spre dette. Ikke bare for deg selv, men for alle menneskene på jorden som ikke får lov til å tro på det de egentlig tror på.
      Ha en fin kveld videre. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg