Anbefaling, bed head

Hei alle! Jeg må bare vise dere denne shampooen. Som sagt, så har jeg egentlig veldig skadet hår siden jeg har farget det og stripet det mange ganger. Håret mitt var helt utrolig tørt for bare litt over en måned siden. Så kjøpte vi denne shampooen hjem, og håret mitt har blitt så mykt. Føler seriøst ut som et nytt hår, haha. Dette er ikke noe reklame eller noe, bare ærlige meninger til dere fra meg. Den kurerer håret på samme måten som en hårkur. I tillegg så lukter den kjempe godt. Den har en veldig søt lukt, som lukter litt snop. Noen synes kanskje det er en litt kvalmende lukt, men jeg elskeeer den. Jeg synes ihvertfall den er veldig frisk. Den gir også glød i håret, som får det til å se ut som det er mer liv i håret og ikke blir så veldig flatt. Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd med denne, og jeg tror du får kjøpt den på de fleste frisørsalonger. Så for dere som har skadet, tørt eller “knuskete” hår, så anbefaler jeg virkelig denne shampooen!

Nå skal jeg hive på meg treningsklær, også skal jeg møte jentene så skal vi springe litt intervaller ute. Alltid gøyest å trene ilag med noen. Håper alle får en super dag videre, klemzz

i

//ærlige meninger, ikke sponset prdukt 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg