matchday

Heisan! I dag skal jeg til Frekkhaug på håndballcup. Vi skal bare spille en kamp i dag, men i morgen skal vi spille flere. Kjenner jeg gleder meg til å spille med de gode jentene Vi får se hvordan det går, håper ihvertfall å vinne i dag, så vi er giret og klar for i morgen! Vi skal ikke overnatte, siden det var bare en time eller noe å kjøre, så da kjører vi hjem igjen etter kampene. Beklager for kjedelige og samme bilder hvert innlegg, jeg skal prøve å skjerpe meg, men orker aldri å stresse med å gå ut om dagene heheh. Men skal prøve bedre! Nå har jeg og pappa akkurat spist biff som vi laget, også skal jeg bare pakke sko og flaske osv, så er jeg veeeeldig klar! Så nå blir jeg hentet om ikke så lenge. Ønsk oss lykke til da!

-Spiller du håndball?

 

i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg