Mandag vell overstått

Heisan! Etter en laang unødvendig skoledag ble Henriette og Maria med meg hjem. Vi kjørte bort på butikken og handlet inn middag, så lagde vi kyllingsalat. Vi stekte også maiskolber på stekepannen, åå jeg har blitt så hektet på maiskolber. Det er jo snop, så utrolig godt! I halv seks tiden skulle Maria til legen, så da kjørte vi hun bort også hentet vi treningsklær til Henriette i samme slengen. Var koselig å ha besøk av de to snuppene mine som alltid er like blid og god. 

Ellers var jeg og Henriette var på aerobic fra åtte til ni. Vi tok noen litt sporty’e bilder før vi dro hihi. Ellers var det godt å starte igjen med første treningen av aerobic etter sommeren. Men kjenner allerede at jeg begynner å verke i knærne mine, men dere skal få slippe å høre sytingen min. Nå er jeg utrolig trøtt etter en lang, fin dag så nå skal jeg sove. Kjenner det veldig godt at jeg blir trøttere de dagene jeg ikke har hatt “middagsluren” min eller “powernapen” skal jeg kanskje kalle det, det høres ikke så gammelt ut, hehe. Det hadde jeg ihvertfall ikke idag, så kommer nok til å sove godt i natt. Ellers håper jeg alle har hatt en super dag! Vi bloggess

 

i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg