Vinkveld med jentene


Andrea, meg, Henriette, Emilie, Frida, Nathalie, Eli Marie, Sandra og Charlotte ♥ 

Heisan! I går var jeg på vinkveld hos Eli Marie. Vi samlet alle jentene og bare snakket og spiste hele kvelden. Det var veldig koselig å samle alle bare for å snakke og ha det gøy ilag. Blir jo alltid gossip og hemligheter som vi deler, som er alltid like spennende og morsomt. Jeg var vell hjemme i tre tiden i natt tror jeg det var. Slike kvelder er gull verdt. Tidligere på den dagen var jeg, Even og Henriette i Åsane. Fikk kjøpt meg noen nye antrekk. Jeg kan vise dere dem enten senere i kveld eller i morgen om dere vil se hva jeg har kjøpt. Er ihvertfall veldig fornøyd, som alltid når jeg er på shopping hehe. Nå skal jeg bort til Henriette på litt jentesnakk hihi. Håper alle får en super søndag videre

-Hva gjorde du på lørdag?

 

 i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg