school


Eli Marie og Maria 


godjentenee 

Heisan! I skrivende stund sitter jeg på biblioteket på skolen ilag med Eli Marie. Eli Marie kom på overaskelesebesøk idag i klassen. Vi har jo gått i klasse i 11 år ilag, så var koselig at hun besøkte skolen etter hun flyttet. Vi ser hverandre av og til i helgene osv, men var gøy at hun kom på besøk i skolen i dag så fikk hun se klassen osv. Vi skulle egentlig ta klassebilde idag, men så ble jo det selvfølgelig flyttet til i morgen isteden. Når skolen er slutt, om en time ca skal jeg til frisøren på Lindås å stripe håret. Håpet derfor på å ta klassebilde i dag, itilfelle jeg ikke likte det nye resultatet. Menmen, vi får nå se hvordan det blir. Kan vise dere når jeg kommer hjem igjen. Pleier å ta ganske lang tid når jeg skal stripe håret, siden jeg har tykt hår. Så tar nok noen timer … 

– Hvordan har din skoledag/jobb vært?

 

 i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg